Squid Game: The Challenge | Resmi Tanıtım Fragmanı | Netflix - squid-game.onl

Squid Game: The Challenge | Resmi Tanıtım Fragmanı | Netflix

Netflix Türkiye
Views: 522296
Like: 4991
456 gerçek insan, 4,56 milyon dolar için neler yapabilir? Gelmiş geçmiş en büyük dizimizden uyarlanan yeni yarışma programı Squid Game: The Challenge, 22 Kasım’da sadece Netflix’te yayında.

Netflix Türkiye kanalına abone ol:

INSTAGRAM:
TWITTER:
FACEBOOK:

Squid Game: The Challenge | Resmi Tanıtım Fragmanı | Netflix

180 Comments

  1. Cidden çok kötü ötesi olmuş birinci bölümde onca insan bedavaya mi olmuş 2 yıldır yarismami bekledik çok ama çok saçmaydı çeke çeke izledim zaten baydı ! En komiği birinci sezondaki şekerleri herkes duymuş şemsiyeye geçen yok 😂

  2. Yemin ediyorum hiç bitmesin hep yenisi gelsin

  3. Aq diziyi BBG evine çevirmişler. Paintball'ı söylemiyorum bile. 😂

  4. Gerçekten bekledigimize bi gram degmedi böyle saçma bir dizi görmedim 1. Sezonla uzaktan yakindan alakasi yok ne bekliyoduk ne cikti

  5. Resmen saçma olmuş zaman kaybı 2 sezon bekledik ne çıktı

  6. Bu pek hoşuma gitmedi, direk ikinci sezon gelmeliydi. Böyle heycanlı değil 😅

  7. Sırf yeni sezon gelecek diye netflix üyeliğimi aktif ettim gelen bölüme bak ya çıldırcam 😡

  8. Valla ben sevdim ,cok güzel olmuş. Bu yarişma lan yarişma ,2.sezon sanan kıttlar var enteresan…Her neyse 10 numara olmus,favorimdir 301 ve 302 anne ogul 😂

  9. Müthiş şekilde ilgi çekmiş bir yapımı bu kadar basit bir şekilde batırmaları taktire şayan..

  10. Çok bekledik ama gerçekten iğrenç hiç güzel değil saçma bişey olmuş

  11. O kadar çok bekledik çıkmasını 1 sezondaki gibi sarmadı zaten gerçek oyunmuş izlemeyin değmez

  12. Bende filim yaptilar saniyorum bi baktim bu cikti karsima netflixi sildim

  13. Her seyin ilki guzel bu yarisma hic iyi degil çok sıkıcı

  14. İkinci sezonu berbat vurulanlar hepsi gülüyor ilk sezonla hiç alakası yok tutmaz 2 sezon soyleyeyim😢😢😢

  15. amq niye kimse bişey demiyo bi buçuk saattir dizi diye izliyorum,diyorum niye kimse ölmüyo

  16. Yaptığınız filmi skim sokaktan geçen adamları kadınlar toplayıp getirmişler kurgu bile daha gerçekçi bunun yanında konuşmalar tepkiler aşırı saçma komedi mk

  17. Arkadaşlar siz iyi misiniz bu squid game 2 değil ki bu farkli version sanırım sezon 2 uzun sürecek o yüzden arayi soğutmamak için böyle bir yarışma tarzı dizi çevirmisler sezon 2 zaten çıkmadı fragmanları bakın sezon 2 yazincs çıkıyor zsten filmin devami cikicak yani bunu bilin

  18. O kadar iyi olmuş ki inanılmaz ya sürüklüyor.

  19. İğrenç ötesi hiç izlenmez beklentiler boşaymiş tam bir fiyasko

  20. İlk dizisi çok güzeldi ikincisininde öyle olacağını düşünüyorum sabırsızlıkla bekliyorum herkese tavsiye ediyorum ilk dizisini öneririm

  21. Keşke buna uğraşana kadar 2. sezona uğraşsaydınız. Ben beğenmedim full boş. İzlemeyecegim ikinci sezonu beklerim daha iyi

  22. Hiç beğenmedim olmamış ne yazikki Türkçe konuşurken kendi İngilizce konuşmaları seslerin arkasından geliyor ve berbat hale dönüyor izlediğin şeyler ayrıca aşırı amatörce

  23. 2. Sezon rezalet gerçek ölümler yok heyecan yok çok yüzeysel ve sıkıcı 2. Bölümünü bile bitirmeden bırakıyorum şuan challenge tam bir rezalet .

  24. Arkadaslar hic aksiyon yoktur 1 daha guzeldi

  25. Yaw 1.sezon diyo bu biz orjinalini istiyoruz. Kore yapımı kızul saçlı abiyi bu Amerika yapımı değil

  26. Her zaman ilkler güzel oluyor işte sezonu uzatmayacaksın. Hep böyle düşünmüşümdür yine şaşırmadım

  27. Asla izlemeyin seyir zevki hiç yok ,sürekli röportaj verip ağlıyorlar zamaniniza yazik

  28. Olm siz napıonuz. Ben izlemem izledim çünkü. mrbeast çoktan aynısını yaptı bunun

  29. Yarışma çok iyiydi her bölümünü heycanla izledim

  30. Ben şimdi anlamadım bu squid game’in 2.sezonumu olucak eğer 2. Sezonu olucaksa çok kötü

  31. Keşke Bizde de elit aristokratlar olsaydı. Bu tarz oyun düzenleselerdi sonucu ne olursa olsun katılırdım.

  32. Ilk versiyonu olanını izlememiştim ama bu gerçekten aşırı sürükleyici çok iyiydi🫡

  33. İkinci sezon ne zaman gelicek bu yarışma kanalı

  34. Diziyi seyrettim hiç ummadığım kişi birinci oldu

  35. 1. Sezon At ise bu E$ek gibi birşey olmuş. Tam hayal kırıklığı

  36. Türk adamın tipe bak. Tam gurbetçi. Ondan sonra türkleri neden arap sanıyorlar

  37. Farkındaysanız bizim ülkede yapılmıyor çünkü bütün ülke Squid Game. Sadece para ödülü yok.

Leave a Reply

Your email address will not be published.